ریپورتاژ

آیا بازسازی ظروف خطرناک است؟

بررسی خطرات احتمالی بازسازی ظروف تفلون

بروزرسانی شده در تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

آیا بازسازی ظروف سرطان زاست؟ تفلون نوعی ماده پلیمری است که امروزه برای پوشاندن انواع قابلمه و تابه استفاده می شود و از چسبیدن غذا به تابه در هنگام پخت جلوگیری می کند. تفلون نسبت به سایر روکش ها ضریب نچسب بیشتری دارد و به همین دلیل مدل های زیادی از این نوع در بازار لوازم آشپزخانه وجود دارد. در این مقاله می خواهیم نکاتی را در مورد مزایا و معایب ضدعفونی ظروف تفلون به شما ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

مهم ترین علت بازسازی ظروف تفلون

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد را به تعمیر ظروف تفلون، گرانیتی و سایر ظروف ترغیب می کند، تأثیر کیفیت ظروف خورده شده بر سلامت و کیفیت تغذیه خانواده است. همچنین افزایش قیمت لوازم خانگی و تفاوت چشمگیر هزینه بازسازی این ظروف نیز از دیگر دلایلی است که در شرایط فعلی قصد انجام این کار را داشتیم. صافکاری ظروف تفلون در واقع یک روش تعمیر و صافکاری است که این ظروف اعم از قابلمه، تابه، حفاظ فر و … را در حالتی جدید و چشم نواز آماده استفاده می کند.

آیا بازسازی ظروف تفلون منجر به سرطان می شود؟

در خصوص بیماریزا بودن تعمیر ظروف تفلون قابل ذکر است که به طور کلی دو عامل نوع پوشش و مواد اولیه مصرفی می تواند موثر باشد. اگر ظروف اصل هستند و از کیفیت آنها اطمینان دارید، می توانید پوشش نچسب را با مواد اولیه مرغوب جایگزین کرده و آنها را برای استفاده مجدد آماده کنید. اما اگر در بازسازی از مواد بی کیفیت مانند کربن سیاه، رنگ های شیمیایی و ناخالصی های مختلف استفاده شود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. با گذشت زمان، این ترکیبات باعث می شوند که پوشش روی ظروف شما پس از چندین جلسه پخت، کنده شده و رنگ آن تغییر کند. به همین دلیل، انتخاب یک مرکز تعمیر ظروف تفلون قابل اعتماد بسیار مهم است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای به حداقل رساندن ضررهای بازسازی ظروف، از یک مرکز تخصصی کمک بگیرید.

آیا بازسازی ظروف به گرانیت ضرر دارد

مرکز تخصصی بازسازی ظروف تفلون افراسیابی

مرکز تخصصی افراسیابی امروزه یکی از مراکز پیشرو در زمینه تعمیر ظروف تفلون، سرامیک، چدن، آلومینیوم و … در کشور محسوب می شود که با استفاده از تکنولوژی مدرن و اصلی و مواد با کیفیت بالا در این حوزه فعالیت می کنند. اکثر کارگاه های فعال در این منطقه سفارشات خود را به صورت دستی انجام می دهند و فقط یک کوره (برای رنگ آمیزی) دارند. بنابراین نمی توان از صحت پوشش جایگزین شده و وضعیت آن اطمینان داشت.

کارشناسان بازسازی ظروف افراسیابی با آگاهی از این مشکل سعی در شبیه سازی فرآیند تعویض لایه نچسب ظروف تفلون داشتند: اولا استفاده از مواد اولیه اصلی و مرغوب و دوم استفاده از مواد اولیه اصلی. و مواد اولیه با کیفیت بالا آنها را به حداقل برسانید.

شایان ذکر است این مرکز امکان دولایه گرانیت و یا افزودن دو لایه روکش را نیز به مشتریان ارائه داد. به این ترتیب قابلمه و ماهیتابه های مستعمل با ضریب نچسب بالاتر به افراد خصوصی فروخته می شود.

دلایل استفاده از بازسازی ظروف افراسیابی

  • تحویل سریع سفارشات ظرف ده تا دوازده روز کاری
  • امکان رنگ آمیزی مجدد ظروف قدیمی با بیش از سی مدل منتخب
  • ارائه خدمات از طریق نمایندگی های شرکتی معتبر
  • فرصتی برای مشاوره به مشتریان در فرآیند سفارش
  • از مواد اولیه اصلی و تجهیزات باکیفیت استفاده کنید

بازسازی ظروف افراسیابی مدت هاست که در زمینه ی بازسازی انواع ظروف فعالیت دارد و با توانایی در این عرصه رضایت عموم را جلب کند.

شماره تماس: ۰۹۲۰۱۱۳۰۳۱۳، ۴۴۷۱۵۵۹۸-۰۲۱

ساعت پاسخ گویی:  ۹:۳۰ الی ۲۱

آدرس سایت: bazsaziafrasiabi.ir

آیدی پیج: @bazsaziafrasiabi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا